söndag 30 mars 2014

Fest

Igår var det dags för party. En fest jag faktiskt sett fram emot. Annars är inte jag så partig av mig. Tycker mer det är drygt att festa. 
Men som sagt, gårdagen hade jag sett fram emot. Och det blev riktigt roligt. 
Dock så brukar jag kunna dricka ganska mycket utan att märka av det dagen efter. 
Å riktigt fuller brukar jag aldrig bli för jag brukar nästa hinna nyktra till mellan varje glas.  
Men igår måste jag varit i total obalans. Full blev jag ( men på ett bra vis, bara glad full liksom) å jag var definitivt onykter när jag kom hem. Å idag har jag mått kräk illa :-(. 

Jaja framåt eftermiddagen när jag orkade krypa ur soffan så kröp jag faktiskt ut å hjälpte Micke riva den delen av gärdesgården som rasat. 
Nu vill jag ha nytt staket där eller nått annat, men det lär väl ta sin lilla tid. 

Fruktansvärt uttråkad är jag också. Alltså inte bara idag utan allmänt i livet. Vi har nästan aldrig tid att komma iväg på nått. Varken med eller utan barn. 
Men nu börjar det krypa i mig, vill verkligen göra nått. Både ensam med Micke och hela familjen. 
Tror vi skulle behöva hitta på nått som bara bryter av vardagen lite. Spelar ingen roll om det så skulle vara att sitta i en stuga i skogen å uggla i ett par dagar, bara det är något annat mot vad vi gör varje dag å bara det är någon annan stanns. Både barnen å vi skulle behöva det. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar