onsdag 22 januari 2014

Bästa uppfinningen

Bästa uppfinningen måste ju vara motorvärmare eller kupévärmare. Jag absolut tok hatar att sätta mig i en kall bil å hacka tänder hela vägen. 5 min innan man når målet brukar värmen börja komma. Men nu har jag kupé värmare å är så lycklig över det :-) 
Men jag kräks över vintern!! Jag HATAR vinter, så enkelt är det.

Idag har vi haft utbildning på jobbet, Atex och kemiska hälsorisker. Kemiska hälsorisker var riktigt intressant. Och de som har hand om de är så bra.
Dessutom pratar de värmländska så det låter ju så roligt när de pratar :-p
Ja jag får säga så om värmlänningar eftersom min farmor och farfar var det, så då har jag rätten på min sida :-p

I övrigt har jag haft problem med magen sen veckan innan jag fyllde å har det än. Tror det är magkatarr. Måste kolla på Apoteket i morgon efter medicin.

Igår var jag på ett zumba pass, det var länge sedan. Men det var skoj :-) dock hade jag så jääääääkla ont i magen så jag trodde inte jag skulle kunna hålla mig kvar hela passet, men jag uthärdade. Sen blev det panik hem direkt dörrarna öppnades å man fick gå ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar