onsdag 29 januari 2014

Mask är väl trevligt

I alla fall om man har det i magen. Blääääääääääääääääääääääääää säger jag bara. De ringde från dagis idag å talade om att Emmy hade fått det. Har aldrig varit med om nått sånt så jag har noll koll. Men köpt medicin till en hel militärförläggning har jag gjort, så nu har vi proppat i oss allihopa.
I morgon ska allt vara dött. Alltså bland maskarna, Vi lever väl hoppas jag :-p

Men så jäkla vidrigt!!! Ingen av oss andra är ju drabbade iaf så vitt vi vet så det är ju bra. 


Vi motverkar lite baciller från händerna iaf :-p
Barnens mor har ju lite lätt fobi för baciller och äckliga grejer så det här var ju verkligen vidrigt att få in i huset. Mina handskar kommer att få växa fast på händerna, plus att jag nu snart kommer att gå och stoppa katterna i duschen. 
Man vill ju inte ha nå baciller i deras päls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar