torsdag 9 januari 2014

Lilla gubbe!

Idag fyllde min lilla gubbe år, hela 9 bast :-)
Så kalasat har vi gjort. Dock var man själv lite borta i huvudet då Emmy bestämde sig för att kliva upp halv 2 i natt å sen vara vaken ända tills det var dags att åka till dagis.
Micke tog det stora ansvaret inatt ( jag hade mitt för någon dag sedan) men jag kunde ändå inte sova, så det blev till att vara vaken tills det var dags att kliva upp.

Men åter till kalaset. Det var så roligt att träffa tor å tindra idag, ja det var skoj å träffa hela familjen så klart. Men tor å tindra har jag inte sett på sååååååå länge så det var verkligen roligt!

Elias är den lilla längst till höger (hållen i min vänster arm) å den i mitten är tindra, å den längst till vänster är tor. 


Nu e jag trött å måste sova


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar