torsdag 3 maj 2012

å hej å hå

Igår var det en rörig dag. Vi skulle åka och gratta Pia.
Syrran skickade och frågade om vi skulle köpa nått tillsammans så de bestämde vi att vi skulle göra.
Dock hade hon ju inga pengar :-P  Å så skulle Jimmy också vara med på presenten, dock var ju han på jobbet och kunde inte skicka över pengar på en gång så jag fick handla för mina sista pengar.
Sen åker vi ut till deras lägenhet.
När vi kommer dit säger Micke - Är det ingen hemma?
Vi såg ingen av deras bilar och vi hade ju bestämt med pappa att vi skulle komma.
Så då var jag tvungen att ringa pappa å höra vart de var. Men vi är ju i stugan svarade han, de sa jag ju.
ÖÖÖ NEJ det sa du VERKLIGEN INTE för då hade vi inte stått här.

Gaaaah, då var jag lite arg där ett tag.
Men aja det var väl bara att dra ett varv på åsgatan å leta på första bästa alkis för att be om att få hans burkar så vi kunde panta så vi kunde tanka bilen :-P hehe nää så gick det kanske inte till.
Men det kändes lite osäkert med bensinen att ta sig dit, å mina pengar var ju i princip slut å micke skulle ha fått lön igår men den kom ju inte förrens idag.

Men jaja tillslut kom vi fram iaf och blev kvar där rätt länge.
Är ju rätt skönt där ute i stugan, å barnen kan härja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar