måndag 7 maj 2012

Uuuääk! Har precis putsat några fönster, Å gud så tråkigt och drygt det är när det ska sitta spröjs på varenda ruta :(    Blä blä blä. Jag struntar i att folk tycker om att ha såna grejer, jag avskyr att putsa när de sitter sånt skit där.   De sitter dessutom fast så de går inte att ta bort!

I lördags trodde Micke att han skulle jobba. Så då bjöd jag hem Linda och Emma på mat och fika.
Sen visade det sig att Micke tagt fel på helg, men det var väl skoj för han för då fick ju han en dag med sina kompisar och jag en dag med mina :)

Här hemma blev det inte så avancerat. Jag bjöd på ost och skinkpaj till mat och efterätten blev en slags citron kaka, muffins, och chokladbollar.
Trevligt var det iaf att ha dem på besök :)

Igår var jag och Micke och hälsade på erica och magnus ett par timmar. Sen när vi åkte därifrån kom vi på att vi kanske skulle åka och ta en drive på burger king (micke skulle få försöka övertala mig att maten visst är god där) eftersom emmy sov.
Å efter maten fortsatte hon att sova, så då spelade vi lite tennis och när vi kom hem turades vi om att ta en varsin springtur.
Sen blev det mys framför en film som skulle vara hemsk.

Nu sover sessan, grabbarna är i skolan och emelie på dagis så jag ska väl gå och fortsätta med mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar