fredag 11 maj 2012

Yeeees äntligen fredag, då får man ha gubben hemma hela helgen :)

Igår var det träning för barnen. William tränade fotboll och elias cykling.
Regna som attan gjorde det och elias cykel träning är ju i skogen (de cyklar mountainbike). Gissa om han var nå lerig då haha. Men 7 km hade de cyklat. Och de tycker jag var duktigt av dessa små barn i de där ovädret.

I tisdags när vi kom till cykelträningen, jaha då visade det sig att de visst skulle ha cykel tävling i stället.
Jag å Micke hade ju dragit på oss träningskläder, å jag var osminkad å hade inte ens kammat håret. Vi hade ju tänkt träna tennis undertiden barnen hade sina träningar.
Men nix, vi hamnade mitt en en stor cykeltävling där det var med folk från olika klubbar.
Träffade en mamma till ett barn i elias klass där. Jag hoppas hon verkligen inte tror att jag ser ut så där jämt :-p
Elias tyckte att han kört klart efter träningsvarvet hehe, men efter lite vila så var han med på tävlingen också och tyckte att det var riktigt kul.

Igår när vi käkade kvällsmat kunde inte emelie äta upp stumparna på korven.
Å jag frågade varför hon inte kunde äta upp de där två sista bitarna
- Nää det kan bli sån där magsjuka då.

Ja jag vet inte vart hon fått de ifrån, men stumparna blev kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar