fredag 1 juni 2012

länge sedan

Länge sedan jag skrev nu, men jag vet ju inte om jag ska fortsätta skriva här på bloggen eller ikke.
Känns som om jag inte har så viktiga saker att berätta :-p
Det blir ju liksom samma sak varje dag känns det som.
Barnen växer , å de tränar på med sina idrotter.

Kort uppdatering:

*Emmy har varit på bvc: fick vaccination, vägde 7100 g å var 67 cm. Hon kan nu nästan krypa, sitta korta stunder själv och har fått 2 tänder. Å igår satte hon sig själv för första gången från liggande ställning.

*Jag har varit på dirty dancing i stockholm med Linda (födelsedagsbarnet), Hanna och Emma. Pernilla skulle också ha varit med, men blev tråkigt nog sjuk.
Den var iaf väldigt bra tycker jag. Jag gillar ju inte riktigt filmen eftersom jag tycker själva huvudpersonen (baby) är retarded i filmen. Men att se det så här var mycket bättre.

*Min älskade gubbe bjöd ut mig på mat på broken dreams en dag och sen blev det bio efter det. Jätte mysig dag!!! *LOVE*

*Jag var på Eldens dop. Lindas barn Ellen alltså. Emelie kallar henne för elden :)

*Vi brukar dagligen de senaste kanske 2 veckorna ta en promenad med barnen, oftast blir det i skogen men annars lite här och där (då de inte har träningsdagar för de dagarna hinner vi inte med nått)

*Hade igår besök av linda och elden :) Jätte roligt! Och sen lyckades Emelie tjata på linda om att hon skulle följa med henne hem. Så det fick hon göra sa snälla linda. Så efter elias cykelträning for vi till garpen och hämtade henne. Å hon var så nöjd med dagen så!

* Idag kom barnens pappa och sambo och hämtade barnen, vilket gjorde barnen överlyckliga. De har varit i thailand i några vekor så de var efterlängtade av barnen kan man säga.

* Hmm ja å så har man väl haft lite andra besökare här ibland å vi har väl hälsat på andra också.

*Sålt plastpåsar åt elias cykelklubb har vi gjort. Känner mig nu nöjd att jag gjort en insatts för klubben haha. har sålt 13 st hittills. Säg till om ni vill köpa, de är jätte bra påsar!!
Springer hellre runt och säljer sånt där än står i någon jäkla kiosk eller jobbar på någon bingo eller måste baka till nå grejer.

Så där ja, då tror jag inte det var nå mer då.



4 kommentarer:

  1. Haha, jag har inga intressanta saker att skriva heller, men eftersom mitt minne är rätt dåligt som du vet så kan det vara kul senare att läsa lite vad som händer och sker :) jag tycker iaf att det är kul att läsa här :) kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack :)
    Ja mitt minne är inte heller på topp, har jag inte skrivit på två dagar brukar jag ju inte komma ihåg vad som hänt de två dagarna om det inte var nått väldigt speciellt haha :)
    by the way, Vi borde nästan återuppleva rizzo igen :-p
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Japp, vi tar en Rizzo-afton:) med lite tacos till:D

    SvaraRadera