onsdag 13 juni 2012

stöld igen ;)

Jag såg att linda hade lagt ut en bild från möhippan på sin blogg så då var jag snabb med att stjäla den :)
Jag har ju inte sett några bilder från den helgen, men det kommer jag att få göra säger linda så jag får la bara vänta då :)



I måndags var jag hem till erica å hälsade på en sväng.
Igår var linda här på besök nästan hela dagen, å jag var lite otrevlig å hamnade i telefonen alldeles i slutet. Men det handlade om barnen å jag och deras far var lite oense om vissa saker. Men det är nu löst.
Idag har jag varit hem till Kristina, jag skulle provsmaka en kaka som var skit god, å så skulle hon försöka hjälpa mig skriva ut Mickes första faktura.
Det gick inte så bra för oss två, men hennes karl fixade det åt oss sen när han kom hem.

Sen hade Elias och William skolavslutning. Så vi var där och kikade å de var så söta så när de kom på sin lilla march genom staden.
Jag försökte få på elias en skojorta innan, men nix, han skulle ha sin nya tröja han fått i stället.
Efter det blev det iaf att jag körde barnen och deras fars sambo hem till ludvika å sen blev det tacos för mig och micke :)

Jag vet att jag skriver jag jag jag överallt. Men oftast är barnen inräknade i det, som tex hälsade linda på mig och barnen och idag var jag och barnen till kristina.
Det är ju med på i princip allt jag gör, så jag tycker inte att jag behöver nämna det hela tiden.

Nu ska jag gå och sova.
Micke ligger redan nere å myser med de lilla trollet som var så övertrött så hon totalvägrade sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar