tisdag 26 juni 2012

Åhåjaja nu har min dator brakat ihop,buhu. Men i helgen ska jag lämna bort den å hoppas på att den går att fixa. Undertiden får vi vara ute på mickes mobil å surfa. Förra tisdagen var kristina här och passade barnen undertiden jag och Micke var och åt med hans jobb och kollade på fotboll. I fredags var Jimmy och nellie här och åt mat och kollade på två filmer. Det var ju så jäkla kallt att vara ute. I lördags var vi i Husby å firade midsommar på riktigt vis, sen var vi hemma hos Jimmy och åt. I söndags förmiddag körde jag hem Jimmy, så då blev det så att vi blev kvar där en stund innan vi åkte hem igen. Micke grävde lite på våran gård å tog bort massa grejs där skogen är. I söndags var vi nog även hem till Kristina och Peter en stund för att snylta lite på deras skrivare. I söndags åkte även mina barn till sin far, snyft. Igår var jag och Erica, Emmy och William upp till Borlänge och provade ut en ny brudklänning till mig så nu känns det bra. Sen idag har jag och Linda varit upp till Borlänge å handlat lite grejs med våra små bäbisar. Efter det följde de med hit och hälsade på. Mähä nu måste Micke ha sin mobil så tack och hej för mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar