söndag 17 juni 2012

är det stavfel så är det, orkar inte läsa igenom texten innan jag lägger ut den

Dags för en liten uppdatering då.

I torsdags började jag och emmy dagen med att åka och hem till linda. Eller vi började med att möta upp linda vid ett ställe å så köpte vi blommor till min mammas grav som vi planterade.
Efter det var vi hemma hos linda ett tag, sen var vi ut och tog en promenad i byn och efter det blev det att köpa loka å sitta ute på bänken å sola.
Fick dessutom ett tråkigt mess från barnens far när jag var ute och gick. Det stod att han och emelie var på sjukan för hon hade blivit hundbiten i ansiktet :(
Som tur var hade det gått bra med henne. Hon har sår på näsan efter att hunden bitit henne och hängt i näsan, men de är bara ytliga så de ska väl gå bort snart hoppas jag.

På kvällen bjöd Erica mig på bio. Vi såg Älska mig igen. Och den var riktigt bra faktiskt, rolig och sorglig på samma gång.
Efter det blev det donken innan vi for hem :)

På fredagen var jag, emmy och Jessica iväg för att prova min brudklänning igen. Passade även på att prova en massa andra brudklänningar också ifall man skulle hitta nått nytt, men det gjorde man inte så det blir fortfarande den som var bestämd från början.

Efter det kom barnen hem. De har ju egentligen pappa helg, men han skulle ha inflyttningsfest hemma så då fick de komma hem till mig igen.
Och idag när han skulle hämta dem igen kände jag faktiskt inte alls för att lämna ifrån mig dem.
Emelie och Elias var så duktiga igår. Vi gick till ica ända hemmifrån. Eller jag och Micke gick, emmy åkte vagn så klart å elias å emelie cyklade.
Och det var inte ett enda gnäll efter vägen om att det skulle vara jobbigt.

Idag har jag städat å städat, tråååååkigt. Syrran och Agnes var hit en sväng och lekte med emmy undertiden jag städade.
Micke jobbade.
Nu på kvällen har vi bara haft mys med att ta ett bad efter att emmy lagt sig och sen tittade vi på, en gång i phuket.
Tycker den filmen var rolig faktiskt.

Nu sover alla utom jag, för jag har hållt på å krånglat med min dator som inte alls vill göra som jag vill. Tror jag har för mycket skit på den, för nu när jag tog bort lite så gick den en aning fortare.

Men nu ska jag nog slå ihop ögonen.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar