söndag 27 januari 2013

tillbaka

Nä men om man skulle ta och börja skriva lite här igen då, det var ju ett tag sedan.
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Eller jooo
- Jag önskar att det börjar regna pengar
- Jag önskar att det regnar hela bilar som e skit bra
- Jag önskar att det regnar lösnaglar och lim :-p
- Och så önskar jag att det dimper ner en mascara här också :-p


Emmy hon är i princip överallt. Nu har hon lärt sig hoppa ur spjälsängen så nu kan vi inte ha henne i den längre. Och den går inte att sänka mer. Så nu får hon sova i en resesäng ett tag för den kommer hon inte ur, än så länge i alla fall.

Just nu så är jag å Emmsan hemma själva. Darling jobbar, William är på borta match, Elias och Emelie är hos sin pappa.
Elias har match idag som jag egentligen skulle vilja gå och se men det är lite svårt att kika på matcher när emmy är med för hon är överallt så man hinner knappt slänga ett getöga på matchen :-p

Hade planer på att baka en ananaspaj idag också för att se vad den smakar.
Städa behöver jag också göra, inte de roligaste direkt :-/
Gjorde rent toaletterna idag och sen skulle jag duscha då såg jag att katten låg där och såg lortig ut så då duschade jag den med :-p   inte så poppis men katten blir iaf inte lika tokig som findus och devil blir om man stoppar dem i vatten.

Nä om man skulle gå och göra någon nytta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar