tisdag 13 augusti 2013

En nypa salt

Den var si sådär. Den gick väl ann i mitten men slutet var ju lite överdrivet och barnsligt.


Har fått läst lite på lunchrasten, hemma har man ju inte så mycket överbliven tid.
En dag tror jag att ett stort stort magsår kommer att komma och äta upp mig.
Min mage har varit riktigt knepig senaste tiden å de e inge skoj alls!

Det är mycket som skulle behövas göras, alldeles för mycket men det är för få timmar, och vi båda är trötta hela tiden.
Stress här å stress där :-/ å allt fler gånger glömmer jag av vad det är jag ska göra, går in i ett rum å börjar fundera på vad fasen det var jag skulle göra där nu då.
Annars tycker jag huvudet har varit med sen jag började jobba igen. Men nu har hjärnan nog packat ihop å dragit utomlands.

Blogga eller messa får man göra när man sitter på dass :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar