lördag 24 augusti 2013

Lördag

Jag blev antagen till en kurs jag sökt på distans. Geologi.
Det ska bli intressant å läsa. Tänkte att det kan bara bra för jobbet att läsa lite sånt. Sen borde jag läsa lite kemi. När vi byter gruva kommer vi att få pyssla med lite mer kemiska grejer låter det som.

Kursen är på distans så jag ska försöka klämma in å läsa den i ett av de inte existerande tomrummen jag har på dagarna :-p
Får väl se hur det går å om jag hittar rätt på nätet. Meeeen allt skulle gå så mycket fortare om man kunde få läsa på svenska. Varför ska all text alltid vara på engelska.

Idag är de bara jag och Emmy hemma. Vi har varit ute och försökt klippa gräset så mycket som Emmys tålamod tillät ;-)

Jag skulle väl egentligen besökt en affär, men jag orkar inte. Då måste jag byta om å krångla å sminka mig. Det är så skönt att bara dra runt här hemma i skrotkläder å gårdagens smink.






Å detta är vad jag å Micke tittade på igår kväll när de stora barnen var hos sina andra föräldrar å den lilla låg och sov :-p

Var även å hälsade på i vår nya gruva igår, den är ju inte färdig byggd än men shit vad det går fort.

Om man tittar noga där vid skogen så ser man laven i gruvan jag är i nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar