lördag 17 augusti 2013

Rock

 Ja nu har två dagar av rockstad varit nu är de bara en kvar.
Igår började de regna å var väldigt kallt så sista bandet såg vi inte. 
I torsdags var bror här och passade Emmy så då hade vi en tid å passa så då missade vi de bandet vi ville se egentligen.
Det är så tråkigt att de ska vara så kallt.

I morse sov vi till kl 11. Det har väl inte hänt på vääääääääääääldigt länge. Om man har blivit kvar i sängen så länge annars så är det för att man varit vaken ett tag på morgonen å sen somnat om.

Nu ska jag släpa mig upp å åka och hämta Emmy strax. Hon har ju sovit hos sin kompis Ellen i natt :-)
Sammanlagt har hon bara sovit borta vid 4 tillfällen innan detta, å det har ju varit på vårat bröllop, våran ettåriga bröllopsdag, mickes kusins bröllop och när Micke vann stcc final biljetter.
Så jag var lite osäker på hur det skulle gå denna gången för nu var det ju hos någon hon aldrig sovit hos, men jag tror det gått bra :-) 




Bloodbound: de var riktigt bra faktisk


Kissing dynamine: inte så bra men typ ok

Hardcore superstar: de var ju bra så klart, och lite roliga.

Ensiferum: de var lite roliga tyckte jag, deras musik lät ju som en blandning av irländsk musik och rock.

Delain: hon var inte då bra.

Mustasch: jätte bra. Men Ralf hade gärna fått skippa gubbkepan. Han såg ut å va 65+ med den på :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar