söndag 11 augusti 2013

Höst

Nu tycker jag att det börjar kännas som höst. Har till och med sett några gula löv falla idag.
Jag tycker om hösten, det kan var fint å mysigt,men mest tycker jag om värme ju :-)

Å så vill jag ju självklart att våra grönsaker ska hinna bli klara :-p nu har ju även tomaterna börjar vara på g :-)


Igår var vi nere i säterdalen en sväng så barnen skulle få leka lite.

Idag fick vi besök av Pernilla, Lars å barnen. Jätte roligt!!! Nu längtar jag tills vi kan åka ner å hälsa på hos dem!!!!

Snart är det dags för rockstad. Köpte ju biljetter till det i present till Micke när han fyllde år. Dock har vi inte löst barnvaktsproblemet än till våran mini skrutta. De stora barnen kommer i alla fall att vara hos sina andra föräldrar.

emmy säger fler och fler ord nu. Hon är så rolig :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar