fredag 9 november 2012

Bra dag

Idag har varit en bra dag. Bra både på jobbet och hemma.
I början på dagen på jobbet hade vi inte så mycket att göra, men sen senare på dagen blev det lite jobb att fixa med så de var skoj.

När jag kom hem tog jag ett litet break i soffan, Emmy sov middag, Emelie kollade på tv och Micke och Elias var på hockey.
Sen kom bror och hans tjej Angelica och Nellie hit så käkade vi lite pizza, å fikade lite och sånt där. Super trevligt.


Känns faktiskt kul att äntligen känna att det är skoj att gå till jobbet och hittills har jag varit glad när jag gått hem också :)  Även om man ska upp 4,30 varje morgon så känns det helt okej.
Jag saknar ju så klart ALLA mina gamla städpolare, men inte jobbet. Men idag var jag och Erika (som jag jobbar med nu) ner och käkade frukost med dem. Så man kan ju träffa dem ändå ibland när man har tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar