söndag 4 november 2012

Vilken överraskning

Dagen började med att jag var och tittade på Elias hockeymatch.
Pappa dök också upp där och det blev nog elias glad över för de var ingen av oss som visste om att han skulle komma och kika :)
Micke var med William på hans hockeymatch i smedjebacken. Williams lag vann, Elias lag förlorade idag.
Sen var pappa med hem hit och fikade lite.
Crille och Paula kom hit med elias. Barnen har ju varit hos dem i helgen, men nu efter matchen var det min tur att ta över :) Emelie åkte med min pappa hem direkt hem till oss efter matchen.

Sen senare på dagen kom Linda och elden hit och hälsade på, och då fick jag en riktig överraskning :)
Hennes mamma hade stickat lite till emmy. Och jag blev uppriktigt sagt väldigt glad över det hon fick, Jag älskar detta mönster och färger.
Har länge velat köpa lite olika kläder som ser ut så här meeeen just de kläderna kostar ju så klart massor av pengar.
Men nu har vi äntligen en tröja och mössa och jag är så glad!











Å om ni undrar över varför golvet ser ut som de gör och varför det inte är några lister så är det för att vi håller på att göra om i detta rum.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar