torsdag 15 november 2012

engelska engelska ack ack ack

Nu har lill sessan varit till tandläkaren för första gången och hon hade varit så duktig så och gapat berättade Micke.

Denna vecka har jag haft besökare. På måndagen var Kristin och hennes dotter här och i onsdags var Pernilla nr 2 här. Mycket skoj var det att träffa dem alla.

I går på förmiddagen satt jag och Erika inne hos våran chef och pratade lite. Och då berättade de att ibland kunde det komma folk som pratar engelska som brukar gäst labba (som de kallas) inne hos oss.
Hu då sa jag, då låtsas jag att jag är både döv och stum sa jag för jag vågar inte prata med dem.
Sen blev det lite senare på dagen och både Chefen och Erika skulle bort så jag skulle vara själv. DÅ direkt de lämnat byggnaden, ja då kommer det in två killar som ska gäst labba som bara kan prata engelska haha, typiskt min otur :-p

Nu har barnen lagt sig och vi sitter och degar framför tv:n. Vi väntar på att hela sverige bakar ska börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar