söndag 7 april 2013

1 vecka

Idag åkte vi ut till Erica och Magnus för att hälsa på en sväng, men där var ingen hemma. Så då blev det att vi åkte runt i byarna runt om och bara kikade lite. Ibland är det skönt att bara fara runt och kika lite och titta på hus. Alltid kan man väl få några idéer.

Sen ringde Kristina och ville att jag skulle följa med till en inredningsaffär.
Så det gjorde jag, och spenderade några kr gjorde jag också.
Såna där affärer är så skoj att bara gå runt i och man vill ha allt! :-)

Idag blir kattungarna en vecka. Nu har de blivit riktigt söta, ulliga och tjocka. Och ögonen har börjat öppna sig. Dock går det ju inte att få så super bra kort på dem så på korten kan man ju inte se hur Goa de är.
Emelie har lagt i en massa goseråttor i katternas kartong så jag har fått tagit ur de flesta så att katterna skulle få plats i den :-)

Två böcker har jag läst senaste dagarna å. En bra och en mindre bra.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar