söndag 21 april 2013

Fest

Precis hemkommen efter en hockey fest! Sjukt roligt har det varit.
Var väldigt skeptisk till det från början men Micke ville att vi skulle gå så jag följde med, och det ångrar jag inte en sekund.

Först var det förfest hemma hos ett par som har barn i Williams hockeylag sen drog vi till folkan.
God mat var det och trevligt folk.

Jag och Micke dansade massor. Asså inte någon lam tryckar dans utan vanlig dans :-p
Jag har inte dansat sen bröllopet då vi körde fuldansen :-) å andra sidan har jag inte festat sen bröllopet heller.

När vi festat klart gick vi hem. Efter vägen stötte vi på en clown.
Om man tänker att: nu ska jag göra lite fint utanför min gård, hur f-n kommer man på tanken att en äcklig clown skulle passa bra.

Jag kan endast tänka att enda anledningen till att man tar ut den där är att man är för rädd för den för att ha den inne.

Efter vägen lät det även som om någon hostade inne från skogen. Jag kan ge mig attan på att det var den där satans clownen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar