onsdag 10 april 2013

Kungen av solning

Jag e så grymt bra på att sola solarium :-p
Jag har solat ett par gånger nu och igår lyckades jag bränna EN tå. I morse hade den fått två vatten blåsor.

Och då jag var smal fick jag nästan aldrig någon färg, speciellt inte på mage och lår.
Nu när jag inte är smal längre har jag fått jätte mycket färg på just lår och mage. De kroppsdelar som verkligen inte kommer att visas nu i sommar.
Men smalbenen, nääää där vill inte färgen fastna.
Jag får för mig att det är biverkningen jag fått av att spela fotboll i så många år i ungdomen. Då hade man ju skydd och höga strumpor på smalbenen hela sommaren, så just den delen på benen var ju alltid vit då, och verkar så förbli :-p


Nu har jag och Micke precis tittar på darknes falls.
Man får vara glad att man tappat alla sina tänder så inte den elaka tandfen kommer.
Jag har ju sett den filmen för flera år sedan, men ett speciellt klipp i filmen har förföljt mig sen dess. Jag tyckte det var så jäkla äckligt då, men idag tyckte jag inte det var så farligt så nu kan jag kanske koppla bort det. Dock så har jag väl förstört mickes nätter här framöver :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar