fredag 12 april 2013

Förfrågan

Fick en förfrågan om mina änglar idag, det var en Vän i Stockholm som ville ha, så idag ska jag posta tre st.

Meeeen man kan ju inte säga att jag hade dem så uppsorterar och bra så för att kunna visa henne alla var jag tvungen att ta ner dem sen och sortera dem lite så då kom jag ju på att nu när de ändå är liiite sorterade och fotade kan jag ju lägga ut dem här.
Meeeen en sak till, jag blev ju att sitta kvar för att göra flera änglar eftersom Emmy ändå sov å dååååå kom jag på att jag skulle göra kylskåps änglar, så jag gjorde två som får hålla min lilla mamma uppe :-)

Så nu lägger jag ut lite bilder på de ny och efter de blir de de gamla som jag sorterat idag. För jag vet fortfarande inte hur man lägger upp kort och skriver lite när man skriver från en sån här blogg app.

Å saker och ting ser ut att vara i guld men i princip allt är silver, det är bara telen som gör så det blir så.

Å så blir de lite annat med också.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar