torsdag 18 april 2013

Tröttare än tröttast

Jag tycker man är så trött jämt nuförtiden. Jag skulle nog kunna sova dygnet runt, fast nuförtiden sover jag dåligt på nätterna i och försig.
Både jag och Micke skulle nog behöva vila upp oss någon dag/helg

Å soooooool vill jag ha. Kom fram med dig din jäkel :-). Då blir man nog piggare och gladare

Sist jag solade fick jag ligga i ett annat rum. Jaaaaa man e ju en vane människa så jag brukar ALLTID ta samma rum varje gång. Men som sagt, sist var det upptaget så jag fick ta mina nervklena nerver och gå in i det andra rummet och sola i stället. Å poff så fick mina vader lite mer färg och magen blev nog alldeles för brun haha. Så nu tror jag att jag tar och minskar ner på solningen ett tag, iaf typ till en gång i veckan. Meeeen det är ju så skönt å ligga där inne och filosofera i värmen. Å de tar ju bara 20 min.


Igår testade jag ett zumba pass för första gången i mitt liv.
Jag skulle egentligen på någon annan danstränings sak men instruktören var sjuk så då kom det en annan tränare från
Hedemora i stället å körde ett zumba pass. Det var sjukt roligt!!! Och svettig blev man.
Men nu får ju jag för mig att ingen annan zumba tränare kommer vara lika bra, men jag får ge dem en chans kanske å prova på säters egen tränare.
Tur att det var skoj i alla fall för jag hade ju sett fram så mycket till den andra dans grejen.

Är på jobbet just nu å har rast. Energin glömde jag kvar hemma tror jag, jag känner mig bara trött och oinspirerad. Men jag lär väl gå och ta tag i mina prover snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar