lördag 9 mars 2013

Åhåjaja

Har legat sjuk i flera dagar, trööööök!
Har inte tid med såna här sjukdomar.

Såg iaf melodifestivalen idag. Självklart vann ju inte den jag röstade på :-/ men så är det väl alltid tycker jag.


Idag kissade Emmy på min dator :-/. Mindre roligt haha.
Hade tagit av henne blöjan för det var dags att byta och så skulle vi sätta på den nya pyjamasen hon fått idag. Men innan vi hunnit så långt hade bäbin hoppat upp på rumsbordet där hon lyckades pinka så fort hon kom upp, blääää

I övrigt har det inte hänt så mycket eftersom jag varit sjuk.
Jag har iaf hunnit läsa två böcker, en som heter monster och handlar om några massmördare/seriemördare som tex Charles manson och en Martina Haag bok som heter glada hälsningar från missångerträsk!
Monster boken har jag skickar tillbaka till förlaget för det var lite olika fel där i, bl.a. Dubbla kapitel om manson och en undersökning och så fattades det två kapitel, men det var lugnt, jag skulle få en ny bok :-)
Martinas bok var faktiskt helt ok. Jag tycker ju att hon blivit sämre och sämre för varje bok men denna boken var helt ok, lite barnslig kanske men ändå bra och rolig på sina ställen.

Nyss har vi sett på andar, finns de? På TV4 fakta. Tycker det e ett lite roligt program, grabbarna är rätt roliga under sin spökjakt.

Nu är det väl snart dags att sova kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar