måndag 25 mars 2013

Diverse fårskallar

Igår var jag och barnen ut till Erica och hälsade på en snabb vända. Vi kikade lite får och hästar :-)
Emmy var inne och gick hos fåren utan att ens bli lite rädd, är imponerad!
I övrigt var vi bara hemma och slöade och kollade på film. Skönt med sådana dagar ibland å.

Å nu ska jag bara ta upp nått helt annat.
Igår fick jag frågan om jag väntade en till bäbis.........
Även min arbetskamrat har fått denna idiotiska fråga, med fler tjejer jag känner.
NEJ, varken jag eller de här andra tjejerna väntar barn.
Det du/ni egentligen säger rätt ut till oss är att vi är tjocka.
Jag går inte fram till någon och säger fan vilka feta lår du har, vilken stor rumpa du har, vad ful du är i håret osv
För ni som tycker att ni har rätt att bara gå fram och fråga förolämpar faktiskt oss regält! Har ni inte mer vett än så.
Skulle det vara så att någon av oss som fått frågan skulle vara gravid och inte sagt det själv till dig, ja då kan det faktiskt vara så att den anser att du inte är en så pass viktig person så du behöver veta. Så alltså har du inget med saken att göra.

Alla tjejer ser olika ut, alla tjejer har inte xs på kläder och alla ska absolut INTE ha det.
Alla ser ut som de vill med späck eller utan. Å bara för att någon har späck betyder det inte att den är gravid. Trodde världen var lite mer utvecklad än så.
Alla vill inte se ut som spett, endel trivs som de är.
Vad spelar det dig för roll om någon har små eller stora kläder, det är väl inte dina kläder personen ska gå i iaf. Nä dra åt skogen till alla mongon som saknar vett,









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar