fredag 22 mars 2013

Värstings frisör

Sådär nu ska Micke å jag mysa ner oss till en skräckfilm eller vad det nu är.
Barnen har lagt sig, de var så trötta. De fick med sig lite fredags gott upp, så kikar de på film tillsammans i Williams rum och sover där.
Grabbarna var på disco nu på kvällen å William hade fått sig en ny tjej.
De hade kört en lek å då fick man inte sägs nej, å då hade tjejen som går i Elias klass frågat chans på William haha, det gäller att välja rätt läge :-)

Jag å töserna tog ett dopp i badet, sen när grabbarna kom hem käkade vi tacos, gött gött.

Efter maten klippte jag Micke hehe :-)
Jag frågade han om det kändes bra att den som klippte honom stod och gapskrattade själv åt sitt verk.
Det kändes inte så tryggt tyckte han haha :-)
Men han har tjatat såååå länge på att jag ska klippa honom och han vet mycket väl att jag verkligen INTE kan klippa hår :-p
Men idag blev VI, tro det eller ej, ganska nöjda med resultatet :-)

Nä nu ska vi kika på filmerna Erika lurat på oss, får se om man vågar gå ut nå mer sen eller sova för den delen :-p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar