tisdag 26 mars 2013

Så gott!

Varje dag är det samma sak, hmm undra vad vi ska äta idag.
Eller igår var ju valet inte så svårt då blev det ju våfflor så klart.
Men idag hade jag inga idéer alls så jag var ut på nätet och bläddrade runt och tittade på recept.
Så idag blev det pannbiff med löksky. Så jäkla gott var det, bara så ni vet :-p

I morse när jag var på väg till jobbet och skulle köra fram till korsningen utanför oss visade det sig att jag inte hade nå bromsar på bilen :-\
Det var inte så skoj, jag fick åka runt byn så jag kom hem igen. Micke kollade i motorhuven å där såg han att det var hål på ett bromsrör, så det sprutade olja när jag tryckte på bromsen.
Aja, man får vara glad att det hände så tidigt. Hade varit jobbigt om det hänt på väg hem från jobbet när jag skulle åka ner för storbacken.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar