söndag 3 mars 2013

Vabruari

Ja då har man provat på vabruari då. Först åkte Emmy på magsjuka sen fick jag och Elias också det.
William hade feber då vi andra hade magsjuka. Å sen fick Elias feber, sen Emelie å Emmy. Å nu har jag börjat nyst och snorat, å Micke sa för någon dag sedan att det kändes som om han hade feber :-/

Skriver från min mobil idag, dryyyygt. Dessa små små bokstäver å telen som ändrar orden hela tiden.

Igår skulle jag köra Elias på hockey träning, vi kom ut från gården sen blev vi stående rätt över vägen och bilen bara vägrade åka dit jag ville. Efter mycket om och men kom vi in på gården igen. Det visade sig att jag hade gaaaanska mycket punktering :-/. Körde på fälgen gjorde jag
Tur att vi fick låna maggans bil så vi kunde komma iväg ändå.


I övrigt har det inte hänt så mycket här . Eller Emmy har fått ett eget rum iaf så nu har hon sovit där i två nätter och det har gått bra.
Dock så är ju inte allt klart än. Insidan ska målas eller tapetseras och dörren ska målas, å så måste ju lister införskaffas, men det får bli när vi har tid och råd. Det blir när det blir!

Har börjat få kräkpanik över vårt fula kök också. Bara längtar tills miljonen ramlar över oss och vi kan göra om hela köket och bygga altanen utanför.
Har ingen lust alls att ta nått lån så vi lär väl vänta.

Lägger upp nå kort på lite grejer, bl.a. Bildäcket, Emmy med brillor, lite mat som ska in i ugnen och kanske nått mer. Dock vet jag ju inte vart bilderna hamnar eftersom jag aldrig skrivit från en sån här blogg app.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar