torsdag 17 februari 2011

Åsa Nisse

Igår var jag, Micke och Jonas å kikade på Åsa Nisse på bio. Vi var hela 5 pers i biosalongen :)
Men filmen var faktiskt riktigt rolig tycker jag, jag tror till och med att jag skulle kunna se den en gång till så då är betyget bra :)

Idag har vi städat å hämtat grejer i min lägenhet, så nu är det typ bara 2 kartonger (de fick varken plats i släpet eller bilen) kvar å så är det bara köket å tv rummet som ska städas, de andra är klart.
Men vart vi ska göra av alla saker vi hämtat det är frågan de hehe, de är ju rätt så fullt här hemma, snart får vi börja sova uppe på kartongerna.

I tisdags gick toaletten sönder också, SÖG BIG TIME kan jag säga. Micke ringde till jobbet och sa att den spruckigt den har läckt lite vatten innan) så då var de väl bara att köpa en ny då. Man behöver ju inte oroa sig över vart man ska göra av sin enorma förmögenhet ;/

Idag har det varit en hit och kikat på huset. Snälla please please säg att han vill ha det! Han skulle tänka över helgen tror jag.

Nää nu ska vi kika film igen fast på tv.  Har ju barnledigt ända tills på söndag, inget man är van med så det är svårt att veta vad man skall göra med all tid man får över.

Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar