måndag 28 februari 2011

Äre nu hä ska sägas..?

Jao jag gör väl de då. host och harkel, hör alla mig nu..? :)
I lördags förlovade vi oss. Micke hade handlat ringarna alldeles själv och de var fina.
Så jag skrev i lördags att jag skulle till borlänge och äta men Micke hade visst bokat bord i Falun. Det var hur gott som helst!!
Erik och Jessica var med vilket var trevligt. Jag hade ju sagt till Micke förut att de skulle vara nå folk med om han skulle fria eller nått.
Så på restaurangen frågade han faktiskt om jag ville gifta mig med honom.  Även om det är jag som bett om att de ska vara folk med va det ändå lite generande eller vad man skall säga, kul men lite pinsamt haha :) alltså de som var jobbigt var när det fanns folk som tittade på en :)
Men nu e de gjort :)

Igår var jag med Emma och Linda till Borlänge. Mycket skoj!  Dock hade jag en aning magknip på hemresan å linda skulle tvätta bilen först, sånt går ju rätt fort.
Men när vi kom dit så stod det ju redan en bil inne i hallen och en utanför i kö.
Den utanför i kön verkade ju inte förstå hur man skulle göra när det var deras tur så jag hade personligen kunnat gå ur lindas bil å puttat in tantens bil förhand.
När de väl blev Lindas tur så trodde jag att jag skulle döö.
Linda skojade och tyckte att jag kunde sätta mig där i hallen haha, joooo tjena, med hela glasdörrar på både fram och baksida så tror jag inte de skulle ha uppskattats av de som var i kön bakom :)
Vi han iaf till en mack där jag lånade toan.
Men innan mullrade min mage så där som de bara gör på film när någon druckigt laxermede (typ som på dum dummare).   hemskt när de blir så där.

Jaha å idag har jag haft städbesiktning på min lägenhet, å vet ni vad. Den fick: Mycket bra på typ allt och en 5:a i betyg. så de var väl typ nästan de bästa betyg jag någonsin fått.
Synd att man inte får ut det på papper och kan ta med det när man ska söka jobb ;)

Nej nu ska jag vila lite. Är godis sugen som f-n å de e ju bara måndag i dag, alltså en heeeeeel evighet kvar tills det är helg.
Fast jag e ju vuxen juu, måste jag verkligen vänta tills de blir helg då....? hmmm de tåls att tänka på :)

6 kommentarer:

  1. Grattis till förlovningen!!! Kul att du sa ja hihi, annars hade det kunnat bli pinsamt bland folk... Å när blir det bröllop då??

    SvaraRadera
  2. Tack Tack allihopa :)

    Ja du Kristina vi har väl ett år på oss så vi lär väl försöka klämma in det där någonstanns :)

    SvaraRadera