söndag 6 februari 2011

love och lingon

Igår var vi ut til min lägenhet och hämtade lite grejer. Nu är det inte mycket kvar där. Skulle vilja städa ur den denna vecka så jag vet att jag inte behöver tänka mer på den.
Men här hemma har vi FULLT med grejer nu, vart ska man göra av allt..??  Detta hus är så litet så vi har ingenstanns att göra av grejerna.

På kvällen var jag på bio med Linda och Emma. Vi såg love and other drugs. Filmen var bra!
Men nu vet jag en film jag vill gå och se med Micke. Den heter  Hur många lingon finns det är världen. Den verkar så rolig. Vill se den NU.

Trött och sliten e jag i dag. emelie har vaknat flera gånger i natt och så klev ju båda barnen upp före tuppen i morse också.
Näää lite sovmorgon någon gång skulle inte sitta fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar