torsdag 24 februari 2011

Så skönt

YEEEES i dag är lägenheten urstädad och klar, Micke och jag fixade det i dag efter jobbet.
Crille hade lånat barnen lite (en vecka är ju väldigt lång tid att vara borta från en av föräldrarna eller vad man nu ska säga, så därför gör vi lite så) så vi hade lite tid att tillbringa bland dammtussarna.
Grymt skön lägenhet att städa iaf, väldigt lätt städad.
Så i morgon ska jag försöka lämna in nycklarna så jag kan sluta tänka på den nå mer, tjiiiihooo :)

Idag har min far tagit med sig elias till doktorn. Elias skulle ju kolla upp sina polyper eftersom han har haft mycket andningsuppehåll när han var mindre och att han pratar lite gnälligt eller täppt eller vad man skall säga.
Han hade varit super duktig "stolt mamma :) ". Fått en kamera i näsan och allt.
Nu kommer de att skicka ut en kallelse inom 3 månader med en nu tid och då ska han dit och sövas ner och ta bort de där polyperna.
Vad sorglit att söva min lilla skrutt, buhuhu, men de ska nog gå bra.

Idag när jag hämtade barnen hos deras pappa så hade han sin farbrors bärbara dator uppslagen på sin säng. Självklart lyckades emelie kasta in en leksakspistol i skärmen på datorn så de blev en spricka eller de blev att se ut ungefär som ett störra stenskott.
Crille blev inte så väldigt imponerad då han själv under thailandsresan råkade ha sönder sin farbrors kamera.

Jaja nu kikar vi på sveriges värsta bilförare :) så bra juu. Den där gamla tanten är ju så bra och killen som kör med sin tjej, haha

nä hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar