fredag 4 februari 2011

Fredagsmys vare här....

Mmmm i dag var det fredag igen då, då får man äta nått gott.
Barnen har precis käkat ostbollar, själv har jag inte hunnit hugga in på dem än :)
Vi har suttit och kikat på Xgame.  Det är en film där en massa cross, bmx och skateboard åkare visar upp vad de kan.
Jag kom på att jag hade en sån film så jag tänkte att killarna säkert skulle gilla den (william är här på besök för några timmar också),  jag hade rätt, de blev helt imponerade :)
Köpte en sån film för många många år sen för jag tycker cross är en rätt rolig sport och bmx är helt ok också.

Idag var det besiktning på vårat nya hus :)  å de gick igenom utan problem tjooohoooo.

Nu ska Micke Picke köra hem William å jag ska lägga elias och emelie, sen blir de film tror jag. Vi ska försöka se psalm 21 eller nått sånt.
Sen måste jag ju se en prinsessas dagbok för den har jag ju införskaffat i dag.

Längtar tills jag blir helt förkylningsfri så jag kan träna igen. Det kanske är dumt att testa nu för då blir jag väl sjuk direkt igen.

Nä som sagt, dags att natta barn.

Förresten så bet emelie mig i läppen i dag, gjorde ont som attan :/

2 kommentarer: