lördag 26 februari 2011

segt

Igår var världens segaste dag!
Jobbardagen var hur seg som helst, antagligen för de var sista dagen innan vi skiftar ställen igen. Vi byter jag ställen var 3 månad.
Efter 3 månader på ett och samma ställe är man rätt less på de så sista dagen ville ju aldrig ta slut fast man själv ville att den skulle vara över någon gång.

Efter jobbet blev det iaf att åka och träna och även där var det hur segt som hellst. Kom aldrig igång riktigt, det blev lite löpning och cykling sen fick det vara bra.
I morse när jag vaknade hade jag fått ont i halsen :(

Idag är Micke med William på hockey cup och jag har varit med elias på hans hockeyträning här hemma. Barnens pappa kom också och slog sig en kik på när elias åkte.
Syster Yster och Elin var och lånade mina barn igår för att ta med dem och åka skridskor. Det var väldigt uppskattat!! :)

Ikväll blire middag i Borlänge, nice :)

Igår när Micke satt på dass bankade emelie på dörren till toan och sa:
-Micke kissar du?
-Nej jag bajsar svarade han
-Vill du att min mamma ska komma och torka dig?
-Nää jag kan torka mig själv.
- Men då kan du få bajs på rumpan.

Nu ska jag testa å lägga upp några bilder från mobilen. Jag är ju inte så haj på denna nya tele så i torsdags fick tanja lära mig hur man gör å,ä och ö haha. så teknisk e jag :)




Jag som e på väg ner till matsalen på 800 (under jord)



Å här är hissen på väg ner för att hämta oss, en riktigt lyxig en haha :)

1 kommentar: