måndag 4 juli 2011

Ååååh

Kan inte den där disken bara bli hårig och luden, få ben och promenera ut av sig själv. Känner mig verkligen inte sugen på att ta tag i den.
Är så trött i dag och blir så anti såna här onödiga grejer när man ändå har diskmaskin. Varför kan den inte bara funka för!!!!???

I fredags kom alla barnen hem. Lite tidigare än de skulle men jag är bara glad om de är här. William kom för att han skulle åka bort på semester med sin mamma hela denna vecka så då får vi ju inte se honom nått så därför var han här lite extra.
Mina barn kom för att deras pappa ville de.
Just nu e de på dagis en liten stund. Syster Yster tar med dem hem sen när hon är klar med städeriet.
Det brukar ju vara på dagis så sällan nuförtiden. Men i dag tänkte jag att de skulle få gå, så får vi se hur det blir resten av veckan sen.
Tror detta är elias sista vecka på dagis faktiskt. för nu blir det stängt där i 3 veckor och sen är det dags för honom att börja på fritids här i byn.

Måste byta dagis åt emelie också. Men i så fall blir hon nog ett 15 timmars barn på mina veckor. eller så får hon helt enkelt vara ledig tills det är dags för bäbisen att börja på dagis.
Hon vill ju verkligen inte åka till dagis som hon e på nu, därför är hon där så sällan. Men vi har pratat om att byta och hon brukar fråga om hon inte ska åka till sitt nya dagis snart, så vi får la se då :)

Nähä, nä nu lär jag väl diska då, buhuhu :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar