onsdag 20 juli 2011

slött

Slött med skrivandet har det varit nu igen. Men det händer ju inte så mycket så det finns ju inte så mycket att skriva.
Har iaf varit ute hos bror i dag och passat Nellie. Alla våra barn var också med så det var full rulle kan man säga. Tur att de roar sig så bra själva :)
Även Linda o William kikade ut en sväng. de var även hemma här och hälsade på igår. Mycket Nice! :)

Bilen fungerar som den vill, har den ingen lust att starta så gör den helt enkelt inte de. Jag och Micke fick lämna den på stan här om dagen efter att vi handlat.
Man blir så less på bilar, å som sjukskriven är man ju inte någon miljonär så man har liksom ingen lust att lägga massa pengar på att behöva laga sånt där skräp :-/
Dessutom måste vi ju skaffa en ny bil, annars får vi inte plats allihopa när det är dags för bäbisen att komma.

Emma å linda var här en kväll förra veckan. Vi käkade massvis med paj. Gött vare!

Just nu är jag så sugen på dricka och godis. Så typiskt att man alltid är det när man inget har hemma å affärerna i denna staden är stängda, buhuhu
Fast egentligen borde jag bara dricka citronvatten å tranbärsgrejs för jag har ju urinvägsinfektion hela tiden (å då ska ju de där vara bra att dricka) vilket suger!!!

Nähä nu ska jag se på lite bb tv.


Förresten, drömde här om natten att jag var så täppt i näsan men att mitt nässpray (ja, jag e totalt beroende av nässpray) var slut så jag var tvungen att ta messmör i näsan.
Förstår inte riktigt hur de skulle funka på för vis, men i drömmen var de ju super :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar