fredag 29 juli 2011

sallad på berget

Igår hälsade jag på pernilla nr 2 en stund. Hon har ju skaffat ny lya så det var skoj att se.
När jag kommit hem tog micke med mig och åkte och köpte sallad sen tog han med mig upp på bispbergs klack.
Där uppe var det mysigt. Har inte varit där förut tror jag, om jag inte skulle ha varit det när jag var liten men i så fall minns jag det inte.
När vi varit där ett bra tag åkte vi vidare å kikade på ett ställe där de hade varit någon gammal gruva.

Jag kan lova att jag hade grymt ont i fogarna efter den lilla trippen igår haha å idag e de inte heller i form riktigt så idag blir det bara att vila.
Men det var en trevlig dag iaf :)






2 kommentarer:

  1. Jag ser att du hade väldigt bra skor på dig! Foppatofflor!!!! :D

    SvaraRadera
  2. haha, jo men jag är ju alltid rätt klädd vet du väl :) Kram Maria :)

    SvaraRadera