måndag 11 juli 2011

måndag

Nu var det ett tag sedan jag var här inne igen. Men inte vet jag om det hänt nått speciellt heller.
Jonna och barnen var här en dag och hälsade på, jimmy (barnens morbror) å nellie var här och hälsade på en annan dag och jag har även träffat Malin (barnens faster) och 2 av hennes barn här för någon dag sedan. Det var super skoj för det var så länge sedan. Å hon har ju hunnit få en liten knodd också.
Kändes så konstigt att se en sån där liten igen. Ska vi verkligen ha en sån liten en.
På torsdag blir det väl vecka 23 i graviditeten tror jag, nu har man iaf gått över halva tiden så det känns ju bra. Även om man får gå runt och se ut som en sjökossa.

Jag har inte så mycket att skriva i dag. eller jo, jag orkar ju fortfarande inte titta på seriösa filmer där man måste hänga med varje minut så igår kollade vi på en sån där störd film igen haha.
En norsk skräckfilm. Tror den hette trolljägaren eller trolljägarna eller nått. "asgarv"  Den måste ni se om ni har tråkigt. Så jäkla dålig, haha.

Barnen är nu hos sin pappa. Lite tomt och ensamt här hemma. Å inga roliga kommentarer att skratta åt.
De säger så sjuka saker hela tiden tycker jag haha, man skulle filma dem dygnet runt.

Nä nu längtar jag tills darling kommer hem.


 meeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar