söndag 31 juli 2011

ny vecka igen

En ny vecka nu igen då. Har varit skönt att jag och micke bara kunnat ta det lugnt i helgen. Annars är de alltid nått som ska göras eller passas.
Men denna helgen har vi kunnat göra precis vad vi velat å de har varit så skönt.

Veckan som varit har varit lite stressig, men ändå bra. Har bla hälsat på tanja lite och så var jag och linda hem till emma för det lilla gosse barnet hade ju fyllt 1 år så vi var där å lämnade en present.
Där fick vi grönsaker att dippa å det var så gott. Så länge sedan jag åt de, men jag är ju helt frälst i blomkål, de e så jäkla gott att dippa tycker jag.
Var även med linda och therese ut på lite ärenden i onsdags.

Mina barn är nu hemma å röjer gärnet :) känns bra att ha dem hemma igen. William kommer inte förrän i morgon.

Nää nu måste jag lägga mig och vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar