onsdag 13 juli 2011

knäppt

Vad knäppt man drömmer när man väntar barn.
Igår bläddrade jag lite i en bok jag fått från barnmorskan, den handlade om allt gällande graviditet, förlossning och tiden efter.
Inatt drömde jag att bröstmjölken kom ut ur knäna och att ja tyckte det var jätte pinsamt där på förlossningen när de var tvugna att ta bort mina knäskydd för då rann det en droppe på smalbenet som jag försökte dölja. Jätte hemkt tyckte jag.

Undra vad det stod i den är boken egentligen, den kanske inte var så bra iaf :)
Men å andra sidan drömde jag ju en natt att jag åkte bil och att bäbisen jag skulle föda satt brevid mig, men för att den skulle kunna födas var jag och den tvugna att få värkar samtidigt.
Ja mycket sjuka drömmar kan man ha. Å jag drömmer verkligen hela tiden för jag hinner aldrig somna in på riktigt. så jag drömmer, vaknar sen tar de hundra år innan jag somnar om igen men när jag väl gör de brukar samma dröm fortsätta.. Å de e inge skojigt om man drömt en mardröm :-/

Nix pix nu lär jag väl se till å få nått gjort, eller nått sånt där :)  (de lät bra iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar