måndag 9 april 2012

grattis å panik

Igår var vi och grattade Kristina på hennes stora dag!! Fick god mat och fika :)


Sen så börjar jag få panik haha. Jag vet att det är ett bra tag tills giftemålet. Men hur sjutton ska jag hinna fixa i ordning allt hemma å koka kaffe å fixa med allt som ska fixas när jag även ska göras i ordning själv, å alla barnen ska göras i ordning.
Ska jag göra i rodning håret direkt på morgonen å springa runt så hela dagen? då kanske den blir förstörd. Å så behöver jag ju hjälp med klänningen när jag ska i den.
Eller ska man göra håret å smink i slutet av dagen precis innan? då får jag panik att vi inte blir klara i tid haha.
Jaja jag har väl ett tag till på mig att lösa detta problem :)
Det är ju nu man skulle ha några små tjänare som hjälpte till att fixa och dona å sen passade bordet när vi är i kyrkan så inte allt flyger iväg eller så det inte kommer nån katt eller äckligt djur och spatserar runt på bordet.

2 kommentarer:

  1. Tack :) Säg bara till jag hjälper gärna till om jag kan! Barnvakt, koka kaffe, duka vad ni vill! Kristina

    SvaraRadera