onsdag 4 april 2012

Vilket ståhej

Inatt så gifte jag mig, å hej å hå vilket bestyr.

Kl 1 på natten skulle vi gifta oss av någon konstig anledning, men tjugo i ett kom tjejen som skulle fixa mitt hår och smink så det blev en ANING försenat.
Sen när vi helt plötsligt gift klart oss och allt sånt var klart. Hade vi tydligen glömt eller inte hunnit få hem varken bord eller stolar.
Oj oj oj, hoppas det inte blir så när det blir på riktigt.

Idag har vi varit på öppethus i skolan och kollat på elias och williams alla grejer.
Elias ville verkligen visa runt oss i hela skolan.
Nu har de små fjunen farit hem till sin pappa.

I morse var jag o jessica å emmy å tog en fika, Göttigt värre. Inte för att jag behöver äta sånt där, men ibland vill man göra det ändå.
Sen var jag med henne på salongen lite å sen färgade vi mitt hår.
Så nu slipper jag skämmas i några veckor igen. Men det tar väl inte lång tid innan de där grå stråna kikar fram igen :(
Har iaf haft super trevligt hela dagen.

När vi var hemma och väntade på micke så var det så tyst på emelie. Och sen när hon kom ner frågade jag henne vad hon höll på med.
- jag städar dockskåpet sa hon.
Ok, är det säkert de frågade jag.
Jaa, men du, innan vi åker måste jag gå upp och lägga tillbaka alla grejer för dom har flyttat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar