måndag 30 april 2012

Gäsp

Gäsp, vad jag är trött. Alla barnen sover men jag e vaken.
Måste göra nått åt golvet i köket känns det som. det låter som en ångvält drar fram när någon är där. Å i morse var det Micke som stökat så mycket så man inte kan sova nå mer.

Igår var iaf en fin dag å jag å Mickel räv Målade ytterdörren och runt den så klart och även runt fönstrena här på framsidan.
Det blev så bra så. Nu ser inte dörren lika sliten ut längre. Det var ju knappt någon färg kvar på den alls.
Nu skulle jag bara vilja ha mer färg!
Maggan var här och hälsade på lite också. Och elias hade även en kompis här igår.
Sen när kompisen åkt hem for vi hem till Jessica och Erik och åt lite och så blev william och Micke klippta.

Det känns att man varit ute med för lite kläder redan, man känner sig lite små snuvig. Men det går väl över snart hoppas jag.

Undra om man vågar smyga ner och lägga sig igen, eller om den lille vaknar då.
Hon som förresten sov i ett tält för första gången igår. Å hon var sååååå söt så.
Elias har ett litet tält som går att fälla upp och vika ihop hur man vill. De hade vi tagit ut till Emmy för man kan ju ha ingången öppen och även ena sidan. Så då kunde hon ligga där och leka utan att få solen direkt på sig och i ögonen.
Å så rätt som det var så somnade lillen där inne och det såg så mysigt ut.


Å nuuuuuuuu skulle jag vilja soooooova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar