fredag 27 april 2012

!?!?! :) måste man ha en rubrik?

Hmm är det min sida som krånglar eller. Jag har fått ett mail om att jag fått en kommentar på mitt förra inlägg, men jag kan inte hitta kommentaren någon stans.

Igår hade jag iaf besök av Pernilla från jobbet. Så trevligt så!! Dock så var ju inte emelie på sitt bästa humör, antagligen för att hon varit vaken där på natten och egentligen var väldigt trött, men hon vägrar ju sätta sig ner och vila (då hade hon väl antagligen somnat)
Man har svårt att tro att EN människa kan vara på 3 ställen samtidigt, men det går, jag lovar, Emelie kan.
Shit hon härjade som aldrig förr. Helt vild var hon.


Sen iaf for jag och Micke, Emmy och Elias till borlänge för att elias skulle köpa sin present.
William och Emelie var hos williams farmor.
Denna gången gick det iaf fort för elias att bestämma vad han skulle ge. Sist han skulle på kalas kändes det som om vi gick runt på barnenshus i evigheter. Han lyfte ungefär varje pryl som fanns där och frågade vad den kostade å om vi hade så mycket pengar.

Sen kikade vi in på öb. Vi hade ju bara tänkt kika upp priser och sånt på besticken när vi var där. Men sen fick man lite panik å tänkte, tänk om de inte finns när vi behöver ha dem. Så då var vi var vi bara tvugna att köpa dem + servetter som vi hittade.
606 kr för bestick och servetter. Det är tur att man för det mesta bara gifter sig en gång :)
Men nu känns det bra att ha det avklarat iaf. Får kika efter tallrikar och glas/vinglas sen när man får mer pengar. Just nu är vi inte med på någon förmögenhetslista direkt.
Passade på att handla fredagsmys och lördagsgodis när vi ändå var där också. Så shit vad jag längtar till kvällen. Har ju inte ätit nått onödigt på hela veckan haha.

Nix nu vaknade emmy så nu ska jag hämta henne. Sen ska vi till tandläkaren med elias innan han ska till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar