torsdag 26 april 2012

Ibland blir man så matt. Emmy brukar gny lite på natten när hon vill ha nappen. Men hon sover ju fortfarande, så då brukar jag skynda mig fram till henne å ge henne nappen.
Inatt har hon inte gjort ett ljud ifrån sig, men det har dock elias och emelie.
Kl 2 vaknade jag av ett jäkla oljud uppe.
Elias låg och grinade för att han hade växtvärk i benet och emelie låg och grinade för att hon tyckte elias lät illa å hon fick ont i öronen av hans grin sa hon.
Gaah haha :)

Jag vet inte riktigt vad som hänt sen jag var in och skrev sist. Men det är antagligen inget speciellt som hänt.
Jag har iaf lagat tacopaj en dag denna vecka och rosepepparfile (eller vad de nu hette) å potäter.  
Gnott på cykeln har jag gjort å. Ska väl göra det idag med, men det får bli senare. Just nu sitter jag, emelie å emmy å tittar på barnprogram.

På lördag ska elias på kalas så vi lär väl ta oss till en affär i borlänge å köpa någon liten present senare idag. Ska kika in på öb när vi ändå är där också.
På Kristinas fest hade hon jätte bra bestick. De såg ut som riktiga, men det var plast och det var riktigt bra att äta med. Gick inte sönder eller nått sånt. Så vi ska väl slå en kik om det finns nått sånt kvar å vad de kostar. Skulle väl vara skit bra att ha till den stora dagen.
Ska vi ha riktiga besick får alla äta med olika sorter :-p och det är ju inge skoj och såna där vita plast går ju total bort.

Nää nu har emmy lessnat.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar