söndag 20 mars 2011

Gäsp

Så där, då var helgens arbete avklarat så nu är jag ledig i tre hela dagar. Sååå Skönt :)
På tisdag ska jag vara hårmodell så då ska någon frissa färga mitt hår. Att klippa håret sa jag nej till, de kan ju göra vad som helst, typ raka mig på ena sidan ÅÅ NEJ TACK säger jag till de. Än är jag för feg för att klippa mig kort.
Nog för att mitt hår skulle behövas toppas, men det är ju iaf bara någon cm man tar då juu åå bara de känns mycket :)

Åkte till Crille för att hämta hem barnen efter jobbet. Där blev jag kvar en stund för Malin, Kalle och barnen var där och hälsade på och det var ju jätte kul att träffa dem igen.,
Tror inte jag träffat dem sen jag och crille flyttade isär, och det är ju väldigt tråkigt för jag tycker ju så mycket om den lilla familjen.

Micke Picke och William är på hockey match. Först hade william match och sen direkt efter det skulle a-laget spela så de stannade kvar där.
Jag VILL också se på hockey, men de blir inge bra om man kommer dit sent för då finns det inga platser kvar :( buhuhu  Men jag hoppas att de vinner.

Inatt drömde jag att min bror höll på med någon undersökning och då var jag med.
Vi besökte en sjö. Det var en sjö som alla folk kastade sopor i. Så när jag kastade ner en snöboll i vattnet så fräste de till som om hela sjön typ var av syra.
Mmm de var de, å så drömde jag om lite rost också haha.   
Ibland e de knäppt vilka drömmar man kan få till, men de verkar ju så vääldigt realistiska just då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar