tisdag 22 mars 2011

Jag blev nöjd.

Kl 12 var jag där å strax efter 16 kom jag hem. Vi var ju några st som skulle få håret fixat så de tog ju sin lilla tid.
Men jag blev iaf väldigt nöjd med färgen. Dock så måste jag väl börja måla ögonbrynen nu :)
Gillade hela frisersalongen så de kanske blir ett besök dit sen för att klippa till sig lite grann.

Ja Tanja, jag lägger in typ 2 kort här. Men kolla bara på håret dådå för jag ser ju ut som en mupp. Å sen kanske jag skulle ha haft nått annat än svart på mig så att håret syns lite mer. Men de får bli en senare bild :)




eller äh micke tog nått nytt nu på en gång.



7 kommentarer:

  1. Åååh vad fint det blev!! : )

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!!!

    SvaraRadera
  3. jaa, det blev jättfint!!! o jag har också sådär jätteljusa ögonbryn som knappt syns.........

    SvaraRadera
  4. Erica: tack så mycket :) ja visst e de jobbigt i bland haha inte vet jag om jag vågar färga dem heller för de kanske skulle bli jätte hemskt. Hmm får kanske klippa lugg som precis döljer ögonbrynen :)

    SvaraRadera