torsdag 24 mars 2011

mmm just de

Jaha då var ännu en dag över då. Har precis nattat barnen efter att ha kommit hem från att ha hälsat på pappa och Pia.
Sitter nu och väntar på att sveriges värsta bilförare ska börja. MEN man kan väl ta körkortet av den där tjejen som alltid håller för ögonen och skicka hem henne och aldrig ge tillbaka de till henne nå mer.
Hon är kass och dryg att se på.
Tror Andreas och hans tjej är bäst.  Innan var det ju den lilla tanten med den stora sonen, hon var ju hur rolig som helst, hon borde få komma tillbaka :)

Apropå ingenting.  De skulle väl kunna lägga ner Top Model också, de är väl bara inne på säsong 758 typ. Spelar ingen roll vilken tid man startar tv:n så e de där på.

hmm tror jag skall göra en lista med program jag tycker man kan lägga ner.
Här kommer den.
*Big Brother
*Top Model
*Fuskbyggarna (men om man böt ut martin timell mot någon annan så kanske det skulle vara bra, han säger ju bara i varenda avsnitt: Alltså, det här är det värsta jag sett.)
*Glamor
*Hem till gården
*Sjunde himlen
*Gordon´s kitchen
*Idol
*Rachael Ray (hon är hemsk och låter aldrig gästerna prata)
*landskampen
osv osv, ja de finns rätt många de här var bara några jag kom på just nu.

Just ja, jag har visst vunnit en biljett till en av semifinalerna på talang2011.  Fast man får väl betala resan dit och hem själv.
Jag tror dock att jag skall tacka nej för jag kikar inte ens på de programmet när de går på tv så jag tycker inte det är så viktigt att åka dit heller.



De här inlägget blev ju väldigt neggo, de var ju inte riktigt meningen :)


Alla barnen leker med en ångvält utom blunder för han låg

alla barnen lekte bubbel pool utom lisa för hon kunde inte fisa!

Alla barnen var så fina utom Katrin för hon var otroligt likt ett svin.

alla barnen skrattar åt krokodilen men inte Lukas, för det är han som slukas...


ROLIGA KOFÅNGARKLISTERMÄRKEN 2

Inskickad av Blondin från Uppsala. Tack för bidraget
Det är viktigt ur trafiksäkerhetssynvinkel att kommunicerar med varandra på vägarna och då kan så kallade bumper stickers vara ett bra sätt:

Jag har ingen brådska, jag är på väg till jobbet.

Jag är inte en fullständig idiot, men jag jobbar på det...

Jag kom ur sängen i morse och klädde på mig, det får du vara nöjd med!

Okej, jag kör sakta, men jag ligger före dig.

Om den här bilen körs försiktigt så har den blivit stulen

Om du kan läsa det här så har jag tappat släpet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar