lördag 5 mars 2011

Lördag lördag.

Yes i dag är det lördag så ikväll blir det ev bio  :) Jag skulle vilja se: Min låtsas fru.

Har varit och kikar på barnens hockeyträning i morse. Kände mig lite hurtig så jag tog en promenad dit. Men det blåste ju så förfärligt men fram kom jag med sminket utsmetat runt hela ögonen :)
De som åkte bil och mötte mig funderade väl vad det var för tvättbjörn lös ute på stan.
Efter träningen följde elias med oss hem en sväng undertiden emelie och barnens pappa skulle hämta nått. Så de blev lite egentid med honom vilket jag tror han trivdes med alldeles utmärkt :)

Igår läste jag ut en bok som jag råkade springa förbi på bokrea: Flera pressgrodor.          En sån där rolig bok där det står om en massa knas som de skrivits i tidningarna. En bra pausbok. Alltså om man läser en seriös bok å bara behöver nått flum däremellan så e ju den här boken bra. tar typ 20 min å läsa ut den om ens de :)
Annars håller jag  på att läsa Michael Nyqvist bok: När barnet lagt sig.

Just nu är Magnus här och ska hjäla Micke fixa varmvattenberedaren.  Det känns bra. längtar verkligen efter varmvatten.
Å diskhögen är verkligen stor nu eftersom det är så nära tills vi ska få varmvatten så både jag och Micke har sagt att vi inte tänker ta i den där diskborsten förrän varm vattnet är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar